#######################################

ازدریا پرسیدم عشق چیست؟ گفت خشکیدن

از گل پرسیدم عشق چیست؟ گفت پرپرشدن

 از زمین پرسیدم عشق چیست؟ گفت لرزیدن

 از آسمان پرسیدم عشق چیست؟ گفت باریدن

....ازش پرسیدم عشق چیست؟ ناگهان ندایی از چشمهایش گفت جدایی

#########################################

از کوه پرسیدم عشق چیست؟ کوه در جواب تکه تکه شد واز هم پاشید به دریا گفتم عشق چیست؟ اب هایش خشک شد به خورشید گفتم عشق چیست؟ تاریک وسرد شد به ستاره گفتم عشق چیست؟ پس از چند لحظه نابود شد از اسمان پرسیدم عشق چیست؟ غریر وبه گریه افتاد به جنگل گفتم عشق چیست؟ کویر شد

################################


 

کاش می دانستی


 

من سکوتم حرف است


 

حرف هایم حرف است


 

خنده هایم خنده هایم حرف است


 

کاش می دانستی


 

می توانم همه را پیش تو تفسیر کنم


 

کاش می دانستی


 

کاش می فهمیدی


 

کاش و صد کاش نمی ترسیدی


 

که مبادا دل من پیش دلت گیر کند


 

یا نگاهم تلی از عشق به دستان تو زنجیر کند


 

من کمی زودتر از خیلی دیر


 

مثل نور از شب چشم تو سفر خواهم کرد


 

تو نترس


 

سایه ها بوی مرا سوی مشام تو نخواهند آورد


 

کاش می دانستی


 

چه غریبانه به دنبال دلم خواهی گشت


 

در زمانی که برای غربتت سینه دلسوزی نیست


 

تازه خواهی فهمید


 

مثل من عاشق مغرور شب افروزی نیست.

###############################################  


 

عشق یعنی شب نیایش با خدا 


 

تا طلوع صبح دلتنگی دعا


 

 


 

عشق یعنی آه دیگر پشت آه


 

سوز دل را پرکشاندن تا به ماه


 

 


 

عشق یعنی گریه های بی صدا


 

چشم خیس دختری دور از نگاه


 

 


 

 


 

عشق یعنی لحظه های انتظار


 

دل به فردا بستن و روز بهار


 

 


 

عشق یعنی بارش از دیده چو ابر


 

 بهر دیدار دوباره باز صبر


 

 


 

عشق یعنی بهترین حس نیاز


 

 سوی تنها خالق هستی نماز


 

 


 

عشق یعنی این منه دیوانه وار


 

 کرده ام خود را فدای عشق یار

 

##############################

 

 

 


 

دیگه بازی تموم شد


 

تو را دادم زدستم


 

 


 

دیگه با تو تو قلبم


 

قول جدایی بستم


 

 


 

دیگه ندارم امید


 

برای پرواز خستم


 

 


 

دیگه بال و پرم رو


 

واسه پریدن بستم


 

 


 

دیگه نداره معنی


 

برام محبت و عشق


 

 


 

قلبمو به روی تو


 

یا هر احساسی بستم


 

 


 

دیگه نمیشه گفت من


 

همون آهوی مستم


 

 


 

آره داد میزنم من


 

دیگه تنها و تنهایی پرستم


 

#############################################


 

خیلی سخته

خیلی سخته چیزی رو که تا دیشب بود یادگاری
صبح بلند شی ببینی که دیگه دوستش نداری
خیلی سخته که نباشه هیچ جایی برای آشتی
بی وفا شه اونی که جونتو واسش گذاشتی
خیلی سخته اون کسی که اومد و کردت دیوونه
هوساش وقتی تموم شد بره و پیشت نمونه
خیلی سخته که عزیزی یه شب عازم سفر شه
تازه فردای همون روز از دوست عاشقش با خبر شه
خیلی سخته توی پاییزبا کسی آشنا شی
اما وقتی که بهار شد یه جوری ازش جدا شی
خیلی سخته یه غریبه به دلت یه وقت بشینه
بعد به اون بگی که چشمات نمی خواد اونو ببینه
خیلی سخته که ببینیش توی یک فصل طلایی
کاش مجازات بدی داشت توی قانون بی وفایی
خیلی سخته واسه اون بشکنه یه روز غرورت
ولی اون نخواد بمونه همیشه سنگ صبورت
خیلی سخته اون که دیروز تو واسش یه رویا بودی
از یادش رفته که واسش تو تموم دنیا بودی

###############################